سیستم هواساز کمپرسور باد ۵۰۰ لیتری

سیستم هواساز کمپرسور باد ۵۰۰ لیتری
واحد هواساز کمپرسور ( بلوک سیلندر ) وظیفه مکش و انتقال هوا به داخل مخزن کمپرسور را دارد و به نوعی مهمترین بخش کمپرسور باد می باشد.

میزان صدا و طول عمر کمپرسور به صورت مسقیم به واحد هواساز کمپرسور بستگی دارد.

هر چقدر دقت در ماشین کاری قطعات داخلی و متحرک هواساز کمپرسور بیشتر باشد، کمپرسور نرم تر و کم صدا تر کار می کند.

هر یک از هواساز های کمپرسور ۵۰۰ لیتری در این مدل به صورت مستقل هوا را از محیط مکش کرده و به داخل مخزن کمپرسور می فرستند. این طراحی این ویژگی را ایجاد می کند که هر یک از هواساز ها به صورت مستقل و بدون وابستگی به یکدیگر کار کنند. و در زمان سرویس و نگهداری یکی از این هواساز ها ، کمپرسور ۵۰۰ لیتری همچنان قابل استفاده می باشد.

نوع آلیاژ و جنس قطعات به کار رفته در هواساز ها نیز در کارکرد مناسب کمپرسور موثر می باشد. سر سیلندر های آلومنیومی تاثیر بسیار مثبتی در انتقال حرارت صفحه سوپاپ کمپرسور دارد و باعث افزایش طول عمر واشر های و سوپاپ کمپرسور ۵۰۰ لیتری می شود.

فلکه های آلومنیومی که به روش ریخته گری تحت فشار تولید می شوند علاوه بر وزن کم و فشار کمتر روی میل لنگ کمپرسور ( افزایش طول عمر بلبرینگ ها و کاهش صدای کمپرسور) بالانس بوده و در هنگام گردش با سرعت بالا ایجاد گشتاور و لنگی نمی کنند. این فاکتور تاثیر بسزایی در کاهش لرزش و صدای کمپرسور باد ۵۰۰ لیتری دارد.

برخورداری از قطعات یدکی به صورت انبوه یکی از مهمترین شاخصه ها در انتخاب کمپرسور می باشد

کمپرسور صفوی در خصوص تامین قطعات یدکی این مدل از کمپرسور ۵۰۰ لیتری پیشتاز می باشد. و از بزرگترین انبار قطعات یدکی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *